Hemma!

Nu är jag tillbaka i (kalla) Sverige. Turkiet var underbart. Varmt, soligt, hav, varma kvällar, shoppinggator, svalkande pool, musik, turkisk mat.. Underbart! Kommer säkert tillbaka någon gång!

Jag har inte fått alla bilder än, så de kommer lite senare. Blir en bild på min shopping därnere istället, till att börja med.
 

Ed Hardy munkjacka, ca 220 kr.
Converse All star, ca 200 kr
5 st Björn Borg trosor, ca 120 kr
Prada plånbok, ca 50 kr
18 st pärlarband, 10 kr!
Turkisk filt/matta, ca, 230 kr
Lyckoamulett, gratis
Turkiskt äppelthé, ca 20 kr
+ Billabong badbyxor till Andreas för ca 200 kr
och lite småpresenter..


Billig shopping med andra ord! Tyvärr kan man inte hitta så mycket UTAN att de klistrat på ett märke (typ 99% är alltså fejk..) lite synd, mcket skulle vara fint utan märket (typ min plånbok..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0