Brev!

Idag när jag öppnade brevfacket i all hast (var jätte kissnödig for your information..) och sedan tittade igenom bunten hittade jag ett handskrivet brev till mig! Jag såg direkt vem det var ifrån på handstilen, men nyfiken som jag är brydde jag mig inte om att öppna försiktigt med kniv.. En sida långt, handskrivet brev om allt och inget! Herregud, när fick man ett sånt senast? Jag hade en gång en brevkompis i lågstadiet, och då var det julafton varje gång jag hittade hennes brev till mig i brevlådan. Det här var minst lika roligt! Varför skickas det inte mer brev på posten? Det är ju en helt annan känsla än att få ett mail, sms eller inlägg på facebook. Vi är väl för bekväma av oss helt enkelt.. Nu måste jag tänka ut vad JAG ska skriva tillbaka! :)

Varför kom inte jag på den idén? haha

Tack Jenny för brevet, det värmde och gjorde min dag <3 (Mer säger jag inte för det ska jag skriva i brevet.. hihi) Den som väntar på något gott.. (var det rätt adress på vykortet du fick?) Många kramar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Varsågod Lina!

Det var bara ett sant nöje :D

Adressen stämde så det är fritt fram att skicka!

2009-08-26 @ 13:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0