va!? det har jag inte fattat förut?

Jag: Emelia, det här är Andreas, min sambo.
E: Okej. Hej!
Tystnad i rummet
Jonna: Jahaaa.. (nickar)

Var bara tvungen att skriva ned detta någonstans, så jag inte glömmer. Så jäkla kul, så fort jag kommer och tänka på det garvar jag ihjäl mig.

Ni som inte förstod: Jonna är alltså min syster som stod brevid när jag gjorde en presentation och känner Andreas mycket väl. Men ni behöver inte förstå. Internt var det skitkul iallafall! :P

"De GRäääver en GRooop"  > only for you sis' ! ;)
 



(RÖÖÖhåriga jag. Shit.) Kolla in Jonnis här.


 


Kommentarer
Postat av: Jonna

hahah! Vi kommer leva länge ! :) pöss

2009-04-30 @ 00:12:17
URL: http://jonnagothlins.blogg.se/
Postat av: mammi

Ja inte förstår man mycket som utomstående, men vad kommer det sig att jag inte är förvånad över hennes komentar. Hon har inte alla "små" hemma jämt. hihi. Så en kommentar till ditt glasögoninlägg. Bad de dig om överseende. Hihi tänk om du inte är översynt då??? THIHI.

2009-04-30 @ 08:41:42
Postat av: Anonym

Ja inte förstår man mycket som utomstående, men vad kommer det sig att jag inte är förvånad över hennes komentar. Hon har inte alla "små" hemma jämt. hihi. Så en kommentar till ditt glasögoninlägg. Bad de dig om överseende. Hihi tänk om du inte är översynt då??? THIHI.

2009-04-30 @ 08:43:08
Postat av: Lina

asså, mamma. Såna skämt är INTE okej. Sååå dåligt.



Fast i och för sig.. igår inledde jag tentan med ett dåligt skämt. Övervakaren bad oss ha vårt leg på bordet och jag la upp mitt ben. Alla skrattade,till och med lite för många i salen skrattade! Pinsamt, nu tror dom att jag har jättekonstig humor.. haha! fast det har jag ju iof!

2009-04-30 @ 08:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0