Djävulens verk

Tänker sända en liten varning till alla er därute som kanske har vårkänslor? börjar bli en aningens varma? funderar på att gå till närmaste kiosk och köpa er en glass..? kanske GB..? och kanske är lite sugna på att testa årets nyheter..? varför inte Ben och Jerrys nyhet i glassboxen, Wich?  

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ och NEEEJ !

En tugga och du är fast. Det är knark. Farligt knark. och äckligt.. otroligt äckligt, oh ja. Så är det faktiskt.. Jättejätteäckligt.

Faktum är att om du gör det kommer du inte kunna tänka på annat än den, du kommer drömma om den. Du kommer glömma de där 348 kalorierna i den lilla djävulska mumsbiten.. kanske ev. överväga två stycken (fast du hårdbantar och lovat dig själv att inte äta något sött fram till sommaren...)  Och du kommer säkert inte ens bry dig om att det kommer kosta dig tusenlappar i sommar when the addiction arrives. (runt 25 spänn.. och så värst stor är den inte..)

Åh, ja.. det var det dummaste jag har gjort hittills i mitt liv. Tyvärr kommer ni nog inte se mig så mycket i vår/sommar för jag tänker göra något åt detta lilla djävulskap.. Men om ni vill hälsa på sitter jag i kedjor.. på balkongen i bästa fall. Ses i vinter igen!

Djävulens verk..

Okej, kanske överdriver en smula. Men..ja. ni får väl skylla er själva om ni smakar. jag har varnat!
Rättelse (för er trögfattade där ute): Den är alltså himmelskt god (och det kallas ironi..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0