berg flyttar in

Sitter o tittar på "Berg flyttar in" med Carina Berg. Idag är hon hos Pernilla Wahlgren. De visade lite film från när hon gjorde låten Picadilly circus.

Om man nu kan påstå att man hade snygg klädstil på 80-talet skulle det vara vad Pernilla hade på sig då! Ja, jag kan till och med säga att jag nästan skulle kunna ha på mig det hon hade då.. förutom järnkorsen och axelvaddarna kanske..(som för övrigt tydligen är "inne" igen, hetaste modet till våren. Shit, vad jag hänger med i svängarna asså.. )

Kolla själva. Svart, läder, nitar, rockigt blandat med glitter o glamour... men framför allt: kolla in armbanden! 

 



btw, kolla in bakgrundsdansarna...

Trodde aldrig jag skulle säga detta men.. nu kommer det..
CRAVINGS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0