onsdag

Tur att man kollade sin mail imorse (och gick upp hyfsat tidigt) Ska tydligen till min VFU skola kl. 15 idag på planeringsmöte. Tack för att ni skickade ett mail igår 21.47 och sa det,  så man har tid att planera och förbereda sig! Det är vid sådana här tillfällen (då mitt eviga planerande faller sönder) lilla jag får panik. Jag önskar jag kunde vara lite mer spontan & tidsoptimist ibland! 

Underbart väder idag förresten. Perfekt höstväder. Soligt, färgat, kallt och friskt. Lämnar nog bilen hemma och tar cykeln till skolan istället även fast jag är sjuk och inte borde anstränga mig. (Ja, när man cyklar med MIN cykel är det ansträngande eftersom jag "råkade" pilla sönder växeln häromdagen och den tycks ha fastnat i den trögsta växeln...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0