hostnysharkelhost

Chefen berättade för mig igår att han läst på fackets hemsida att om man står stilla på jobbet räknas det som rast.
..Och så frågar han mig senare varför jag står o stampar när jag står i kassan..!? Dööh!? Man vill ju inte förbruka sin rast redan första timman liksom!
 
Förövrigt låter jag såhär nuförtiden. "Hosthost harkel, prosit, host *försöker få luft* host, harkel, prositsnörvelsnörvel host, snörvel *försöker få luft* prosit, hosthosthost" Ja, ni fattar. Andreas vänder ryggen åt mig i sängen och klappar mig på huvudet som gonatt-gest. Katterna sitter bara och tittar förskräckt på mig och springer iväg om jag kommer för nära. Hallå?! JAG ÄR SJUK! TA HAND OM MIG NÅGON!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag kan göra det :)

2008-10-02 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0