can't control my self

Jag känner redan på mig att jag kommer, pinsamt nog, köa inför premiären av denna:



Jag undrar när jag fick smällen i huvudet som gjorde att jag blir som tokig så fort jag ser ett djur.. Beter mig fortfarande som typ en femåring som ser en kattunge. Ni vet: "ÅÅÅHH, tittatitta, vad söööööööt, jag vill HA!"  Så fort ett djur är på ingång när jag och Andreas är ute springer han före och låtsas inte som att han känner mig.. undrar varför? Jag har faktiskt blivit bättre på att behärska mig. Nu går jag inte fram lika ofta och frågar om jag får klappa allas djur eller tar upp hemlösa katter i famnen! ;)

 
och visst skötte vi oss ganska bra i Grekland Tina? ;) Bara klappa, inte ta hem till hotellrummet.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh ja gärna! :D Vore jättesnällt! :D

2008-10-22 @ 18:04:44
URL: http://kaiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0