Flytta!

JA! Nu har vi hittat vårt nästa boende (efter ett långdraget tjatande från min sida eftersom A egentligen vill ha hus men som är helt omöjligt just nu) ! Det blir en trea på ca. 65 kvadrat i Markbacken. Fräscht hus, fräsch lägenhet (dock en del fula mönster på tapeterna med sånt kan man ju fixa lätt) och vi får TVÅ rum mer än vad vi har nu. Vi kan faktiskt springa RUNT och STÄNGA IN oss nu. Katterna kan ha race runt runt istället för fram och tillbaka, och vi får dessutom en stoor balkong. Inflytt är i början av Januari så packning blir under mellandagarna, haha! Jaja.

Och för alla er som jag tipsat om att ta vår etta; tyvärr kan vi inte "första-tjinga" någon på den eftersom vi (tydligen) inte kan hyra ut i andrahand eller vad det var (A jobbar ju på Öbo, han berättade men jag fattade inte riktigt) Men det måste tydligen gå till på vanligt sätt, stå i kö med andra ord, vi kan tyvärr inte "ge" någon lägenheten. Men ställ er i kö för sjutton, vår etta är större än den låter, och fräsch.. och i ett bra område! :)


VÅR trea! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ahh va roligt! Inflyttningsfest i Januari alltså ;) haha!

2008-11-12 @ 23:21:23
Postat av: anna

haha..jag förstår inte, alla killar hatar hög midja :P jaa köp dom och retas lite :)

2008-11-16 @ 22:38:25
URL: http://anniwiwo.blogg.se/
Postat av: Jen Jen

åh, vad kul, grattis =) det sa du inte till mig lina när vi pratades vid sist.

2008-11-17 @ 00:05:51
Postat av: anna

ihihiih det lilla sovrummet blir mitt! :D

2008-11-17 @ 19:19:52
Postat av: anna

okaaaj tackar :) Man blir inte glansig på direkten då?? aa.. men jag är ju ganska blek nu så jag tror jag behöver någon av dom blekaste :p Det var H&M jag kollade på dom och där kostade dom typ 170. Alla andra mineralpuder brukar ju kosta runt 300-400 kronor. :p

2008-11-17 @ 19:30:22
URL: http://anniwiwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0