lite har hänt..

Dålig update, jag vet. Men har jobbat som en tok på senaste tiden och varit i Sthlm, så jag tar och skyller på det.

Ja, vart ska man börja? Har egentligen inte så mycket att berätta.. Tina har åkt till USA. Har fortfarande inte fattat det än men slår väl till snart.. (grinandes i fosterställning..) Men vi kommer ju höras och uppdatera varandra regelbundet ändå hoppas jag, trots Atlanten emellan. Annars har vi ju flaskpost, inte sant?
Väntar iallafall spänt på första uppdateringen så jag vet om hon lever och hur första dagarna varit..

Helgen i Sthlm var bra.. om jag inte varit så fruktansvärt trött! Vi (andreas föräldrar + bröder + Emma)  var iallafall på Coloseum (stavas?) och såg en film om Amazonas. Coolt, typ som 3d film på Liseberg fast ändå inte.. ? haha! Så gick vi lite på stan, åt asgod mat, bodde på Globen Hotel (fräscht hotel, grym frukostbuffé med utsikt över insidan av Globen!) hängde i baren. Dagen efter åkte vi till farsta centrum, träffade min moster + kusin och fikade lite. Sen åkte vi hemåt. (bilder kommer senare)

Ja, och idag var jag till plantagen för att fixa till vår balkong lite, blev rätt bra faktiskt. Väntar bara på att mina odlingar skall börja växa nu.. (typ som att titta på när färg torkar.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0