ledig dag

Äntligen en dag ledigt.. Två på jobbet har slutat så vi som är kvar har helt enkelt fått lite mer tider.. bra för plånboken, dåligt för hälsan.. :/ Men idag ska chefen ha lite arbetsintervjuer så snart får vi lite lugn och ro igen med nya tjejer, kan bli kul. (jag står inte heller ut längre, men har ju bara sommaren kvar, håll ut!)

Goda nyheter (tror jag?), 2 cm är borta på midjemåttet och knappt 2 veckor har gått nu. Dock behöver det inte vara att jag gått ner i vikt, kolhydrater kan svälla upp magen lite och det kan vara det som försvunnit. Men ändå, 2 cm är borta och då blir man glad och lite mer peppad att fortsätta!
(Kan ej säga om jag gått ner i vikt för våran våg har slut på batterier.. vet heller inte exakt hur mycket jag vägde när jag började.. men så snart jag köpt batterier kan kampen börja, haha)

Nu ska jag snart gå till gymmet sen är det städtajm, ser ut som ett enda stort krigsfält här hemma.. Katterna står för den största röran.. dasiy hade sönder en av mina fina kinesiska lyktor imorse. Snart ska kissarna få en egen lekplats, vi har äntligen hittat en som passar in hos oss!

Ungefär såhär (bilden) ser den ut, fast lådan längst ned är dubbel, alltså två hål, i vinröd färg. Går ändå upp i taket. Blir en födelsedagspresent till Martini som fyller 1 år den 27:e.
 image254

Kommentarer
Postat av: anna

tackartackar :) haha jaa, tänk om :)

2008-05-22 @ 06:47:39
URL: http://anniwiwo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0