fredagssysslor

Hemma från gymmet nu.. gick trögt (läs otroligtriktigtjävla trögt) men väl där gick det ju snabbt som vanligt. 15-20 minuter uppvärmning, 15 minuter maskiner, klar! Synd att våran våg inte fungerar (kanske lika bra?)  så man kunde se om det hänt något.. jag menar, känns ju mycket bättre nu på bara en vecka! (med nya kosten) Ja, ju längre jag väntar och fortsätter i samma takt desto mindre (förhoppningsvis!) visar väl vågen.. och då blir man ju glad förstås!

Nu ska jag käka lite.. vet inte vad än, men har lite köttfärs från igår. Sen ska jag färga håret på mig själv (börjar bli riktigt bra på det nu..förutom att badrummet var helt nerskvätt förra gången..) och sen får man ju inte missa det senaste avsnittet av Tila Tequila på MTV´s hemsida!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0