fortsätt simma, simma, simma..

God, va svårt det är nu! (dieten..) Idag har det varit helt hopplöst och bara skit. Ja, idag ville jag bara äta allt jag inte får, pizza, massa vitt bröd (som jag aldrig äter annars..konstigt?), lösgodis, choklad.. MEN, jag har inte varit olydig, men fan vad svårt det är nu. Just nu vill jag bara sluta och äta normalt, sluta bry mig. Innerst inne vet jag dock att jag mår bättre nu, bara på en vecka, och är på väg åt rätt håll.. Det handlar bara om att fortsätta kämpa och hålla fokus på sitt mål.. samt motså frestelser, herregud!

Igår var jag och Andreas på IKEA köpte lådor att fylla med mina "detta använder jag inte (nästan alls) så mycket men någon gång kanske"-kläder. Den blev proppfull, och min garderob väldigt rymlig! (har en svår sjukdom som kallas "jag kan inte slänga kläder, därför gömmer jag dem istället")

Senare kom Sussi och hämtade upp mig tillsammans med hennes syrror och vi drog iväg för att kolla läget på cruisingen i Linde. Visst var det en del bilar där men ingen vidare stämning på grund av regnet.. så det bar av hemåt igen. Jag och Sussi hälsade på mams och paps innan jag blev skjutsad hemåt.

Vaknade även upp inatt vid 2 av en väldigt berusad pojkvän som slänger upp dörren och skriker "jävla fransmänsjävlar". Sedan ägnade han några minuter åt att rulla runt på golvet och prata bebisspråk med katten.. Ja, säga vad man vill.. men jag är inte heller så "normal" jämt ;)

Kommentarer
Postat av: mamms

Vilka fransmän var han arg på? Sedan är jag ledsen att "braatthaklädernågongångkanske" sjukdomen smittar, förlåt! Puss :)

2008-05-18 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0