what to do?

Måste säga, trots att det var min jobbhelg var det riktigt skönt att jobba. Varför? Inget folk! Vi städade och stod o snacka skit - på en helg! Helt sjukt, har aldrig varit med om det på en helg. Dessutom fick jag sluta tidigare igår! :) Antar att folk inte har så mycket pengar kvar, eller så är de och åker skidor (stackars sussi får jobba ihjäl sig istället!)

Nu är jag ledig två dagar, what to do? Morsan ringde och väckte mig imorse, på min sovmorgon. "hej jag kommer över om en kvart med lite frukostbröd!"
-Eh, va? Jaha, ok. Det var bara att pallra sig upp.
Idag ska jag först och främst leta på alla Martinis leksaker, hon håller på att driva mig till vansinne här hemma! Sen ska jag nog läsa lite Harry Potter. det är svårt att lägga ifrån sig tyvärr. Sen måste någon motion in i schemat, antingen en långpromenad, jogga eller Box ikväll.. Får se. Lutar nog åt en joggingtur, det var längesen. Undrar om det är halkigt med joggingskor ute förresten?

Såg ni Victorias secret igår förresten? Älskar deras shower, så mycket mer än bara en catwalk! Spice girls var ju där också, sjöng "Stop right now". Tänk att man fortfarande kommer ihåg rörelserna! Haha


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag såg, de va grymt :D:D

2008-01-07 @ 19:37:19
URL: http://aami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0