värdelöst.

Alien vs. Predator 2 - vilken värdelös film. Inte ens de snälla människorna fick leva. Och när det var slagsmål mellan varelserna, ja då var det filmat i en mörk miljö så då såg man inte vilket fanskap som var snäll/ond. Och handling? Nope. Världelöst helt enkelt.

Vill ni veta något mer som är värdelöst? Vi har, i vårt vackra glasvitrinskåp i kinesisk design, hela samlingen av "dockorna" från filmen. I olika situationer. Heela samlingen står där o kollar på mig när jag byter om/städar/tittar tv/sover.. Inte nog med att jag alltid avskytt samligen för att de är så fula, nu för att jag ständigt kommer påminnas om den usla filmen. tack!

Ps. Kan tillägga att han som äger den söta lilla samlingen inte heller gillade 2:an, konstigt nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0