tvinga dig själv!

Tja. Har precis kommit hem från ett pass Box. Så skönt!!
Man (läs: Jag) måste verkligen tvinga sig själv att gå och träna även fast man inte känner för det. Känslan efteråt är verkligen värt det. Och så känner man sig duktig såklart! ;) hehe.

Är det någon mer än jag som darrar på händerna, typ asmycket, efter ett hårt pass? Jag har tom svårt att skriva inlägget för jag darrar så mycket.. Knäppt.

Frågan är nu vad man ska laga för mat? Något med lax blir det nog.. Aja, det löser sig.. 
Eller som Sussi skulle säga "Det löser sig sa käring'a som sket i badkaret" . För bästa effekt på frasen måste man ha lite bonn-dialekt. Tänk: "Bonde söker fru-Karl Petter stilen" (som säger typ "körv" till korv och "grisera" till grisarna). Oj, där kom man visst in på ett sidospår, haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0