todays

hej.  Nu sitter jag här med slingor i håret. Eller tjae, de håller på att verka, förhoppningsvis blir det slingor. Mer slingor rättare sagt, det här är andra gången på några veckor jag gör det. Jag kan inte riktigt bestämma mig för hur jag vill ha det. Är lite sugen på rött hår igen. Sådär som jag hade när jag tyckte det blev FÖR rött, precis så vill jag ha. Men slingor får duga ett tag framöver.

Idag har jag haft körlektion. Igen. (traggla traggla traggla) Snart dags ju! Kan inte allt bara sätta sig snart! :/
Jag har även städat lite där man inte städar så ofta fastän man tänker att man borde. Ni fattar va?
Typ badrumsskåpet och kylskåpet.
Nu får ni se vad jag har där, haha. Brukar ju vara lite "skamligt" att titta i någon annans badrumsskåp, men jag har inget att dölja där så.. nu vet ni om ni inte redan tittat ;)

Hann även smyga in på HM innan bussen gick hem i förmiddags. Lyckades hitta lite fina REA grejer, fastän jag trodde allt borde vara rensat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0