tävla

Soft helg. Synd att den tar slut så snabbt, men jobbar iof bara 5½ timma imorrn eftersom jag har körlektion innan, så det blir ganska lugnt imorrn med. Sen är man ledig en dag igen! :) Då ska jag upp på stan och leta gardiner. Har tagit bort all julpynt idag, inklusive gardiner så måste ha nya. (De gamla vi har är fuula!) Lutar åt några ljusa med guld kanske?

By the way, eftersom jag just för tillfället har blivit besatt av massa tävlingar (men ALDRIG vinner!) och det dök upp ett fint pris - bambooörhängen! så tänkte jag ge mitt tävlingsberoende en chans till. Kraven var bara att lägga in detta:

"Bloggerskan Kenza och smyckesshopen Cocoo.se har just nu en tävling som jag deltar i & skulle vilja tipsa er om! Man kan vinna superfina bamboo-örhängen! De finns i 3 olika former (runda, hjärtan & trianglar) & i 3 olika storlekar (S, M & L) och kostar 125kr, 145 kr eller 165 kr. Gå in på Kenzas blogg & var med och tävla du också! Dessutom så får ni 20 % rabatt hos Cocoo med koden KENZA, gället t.o.m. 24 januari."

Så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0