oops

Tvättade häromdagen... även detta linne, som jag hade på nyår
Vad jag inte (aldrig) tänkte på var att kolla tvättlappen. Linnet skulle tvättas i max 30 grader, jag tvättade som vanligt på 40 grader. All, ALL, färg, dvs. det silvriga glittriga försvann. Vart det tog vägen? På alla andra kläder förstås!
Just nu går älskling omkring i glittriga t-shirts på jobbet, glittriga kalsonger och glittriga jeans.
Mycket manligt, JAG har gjort honom till en drag queen.
Ni skulle se minen jag fick när han hängde upp sina kläder och han insåg att alla konstigt nog glittrade..
Jag svarar (ljuger) lugnt: Det går bort nästa gång vi tvättar..

Hoppas fan att jag ljög rätt, för min egen skull.

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA , goo Lina.=P. Rolig du är..

2008-01-17 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0