gå gå halka gå gå halka

Nu har jag varit ute. Fortfarande kall om kinderna, men riktigt varm i kroppen. Försökte gå så snabbt jag kunde utan att halka, riktigt svårt. Gjorde minst fem "whohoo", ni vet, då man är på väg att drutta på rumpan men lyckas på något vis rädda upp situationen. Var nog en bra idé att inte jogga idag, då skulle jag brutit ryggen minst tre gånger säkert. Mötte dock några hurtiga som lyckades utföra sin joggingrunda galant, spikskor?

Nu tycker jag att jag är värd lite thé och Harry Potter, igen. Kan dricka hur mycket the com helst nuförtiden, vet inte riktigt hur det är fatt (vart tog kaffeberoendet vägen lixom?). Och så har jag även en såndär bjässe till kopp, så stor att det får plats 3 påtår i också.

När älskling kommer hem ska jag vila lite, är fortfarnade trött efter att mamma väckte mig imorse. I need my beautysleep! ;)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hahhaha "woho" :D säga alltid så också

2008-01-07 @ 15:26:47
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Josefin H

Va?! Inte kaffeberoende langre? Oj oj, och jag som tanker pa dig varje gang jag sitter med kaffekoppen i handen (pulverkaffe visserligen, inte samma sak, men alltid nagot). Nastan lite besviken. Du far fan bli kaffeberoende nar jag kommer hem igen, vem ska jag annars dricka det svarta guldet med? Haha!
Massor av kramar fran lilla mig!

2008-01-08 @ 07:41:01
URL: http://josefinsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0