dåliga jag

Åh, vad duktig jag är. (ironi)
Skulle nyss ut och jogga. Tog på mig som vanligt, tjocktröja, långbyxor, för att hålla mig varm ute i kylan.
Börjar springa, tänker "fan va kallt det är" fortsätter en bit till, snoret börjar rinna. Börjar gå efter ett tag (min kondis kräver några promenadbitar i joggingen) jag börjar skaka av kyla. Springer lite till, blir ännu kallare.
12 minuter har gått och jag tar en genväg tillbaka hem. Jag är så grymt stolt över mig själv

Kommer osökt att tänka på vad mormor brukar säga.. "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder"




Går till bussen (2-3 km) imorgon som kompensation... Går hem också förresten. För säkerhets skull.

Kommentarer
Postat av: Emma

halkade in här och tänkte bara säga ; härlig blogg ! :)

2008-01-21 @ 20:13:30
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0