blabla, torsdag

Åhh. Här sitter man och kollar på lite gamla bilder jag hittat på några cd-skivor.. varför kan jag inte bara få tillbaka mitt långa tjocka hår igen?
  öh, snygg bild förövrigt.. syrran skulle inte bli glad om hon såg denna.. haha 

Okej, jag ska sluta tjata! I eftermiddag ska jag med mamma på Röhnisch utförsäljning, se om jag hittar några träningskläder. Har ju blivit duktig och börjat träna lite oftare nu, hehe. Roligare att träna om man har fina kläder! :)
Sen kommer Martini hem också. Hon har ju varit på landet och lekt med syskonen i några dagar. Ska bli skönt att hon kommer hem igen, har varit så ensamt utan henne.. :/ Vi letar även efter en till katt, har ni något tips så säg gärna till! ;)

Kommentarer
Postat av: anna

hahahahah, hur ser jag ut?

2008-02-11 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0