Mammas blogg

Jaha, nu har min mamma skaffat en blogg också (trodde det räckte med msn?) vilket innebär en hel del telefonsamtal skulle jag tro i typ denna stil "Men det funkar ju inteeee! Varför händer det ingeeeet? Jag förståår inteeee!" Men envis som hon är...

Ja, det var ju tänkt att jag skulle göra lite reklam för hennes blogg eftersom hon är helt ny så gå gärna in och skriv nåt, typ "Hej Linas mamma" "vad har du gett dig in på?" eller "och bilen funkar bra?" Då skulle hon nog bli glad. Om hon nu lyckas hitta vart man läser kommentarerna vill säga..

 klicka här för att komma till hennes blogg

Och bara för mammas skull (för att hon aldrig vill vara med på bild) skriver jag inte vem av de två som är min mamma på bilden. Det får ni lista ut själva. Och om mamma fortfarande inte är glad för detta kan jag lugnande säga att jag inte har mer än 5 besökare om dagen och de säkerligen redan har sett dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0