lite bla bla

Väntar på att syrran ska komma. Hon ska tydligen sova här inayy. Trevligt, man ses ju inte så ofta nuförtiden.
Ska få Photoshop 7.0 av henne, eller egentligen av hennes kompis. Yes! Ska försöka ändra lite här på bloggen då, när jag väl lärt mig vill säga..

Mitt satans kontokort har slutat fungera, antagligen avmagnetiserat (whuut?) (Eller använt för mycket?) Igår beställde jag ett nytt, med eget motiv. Mina små bebisar blev såklart motivet!

Btw, hon heter Daisy för er som undrat ;) Nu trivs hon och Martini bra tillsammans, fastän martini ibland kan vara lite hårdhänt, men hon är ju större. (Hon vet ej vad som väntar henne, maine coon katter kan bli asstora!)

image183

Kommentarer
Postat av: alexandra

söta katter :D

2008-02-12 @ 15:34:22
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0