kors i taket

Har inget intressant att berätta, som ni kanske märkt på några dagar.. men ibland blir det lixom helt tomt i skallen. Försökte igår men blev lixom 15 rader om min nya kaffebryggare och att jag hade gjort en latte så jag tog bort allt (eftersom jag och säkert många andra skulle klassa det som rätt ointressant)

Men nu kan jag berätta att jag sitter och dricker thé. Jajamen, grönt thé faktiskt. (här borde jag slutat igår men lyckades på något konstigt sätt få ihop till 15 rader om min kaffebryggare, vilken konst egentligen!)

Andreas tog mig till Marieberg för shopping idag (va? kors i taket, halleluja!) Han köpte en vårjacka och ett spel (som antagligen var anledningen till hans galna idé) Jag hittade.. inte ett skit! (va? kors i taket, halleluja)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0