bepparna

Mina älsklingar är väldigt trötta såhär mitt på dagen... varför? Jo, de leker nämligen på nätterna. Mmm, mycket avslappnande att för det första bo i en etta där man inte kan stänga in sig/dom någonstans, sen är deras favoritleksaker de som låter allramest (såklart) "plingeling" "prasselprassel" får man avnjuta under småtimmarna. Sen ska de självklart jaga varandra också, samtidigt som de "pratar" med varandra. Upp på bordet, ner på golvet, upp i sängen, ner från sängen, upp på stolen, ner från stolen. Några saker skall naturligtvis vältas ner på golvet, helst gå sönder. Sen när klockan blir framåt 9-10 på morgonen blir de trötta och sover mest hela dagen.
Såhär:
 

MEN, de är mina små bebisar och skulle inte byta dem mot nåt annat. Älskar dem för mycket! ^^

Kommentarer
Postat av: agnes

haha, jag förstår itne vad du menar ;) vi är lyckliga tillsammans!

2008-02-28 @ 18:43:47
URL: http://agnesisme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0