vuxenpoäng?

Jag tror jag börjar bli vuxen. Det börja närma sig jul, min favoritdel på året (förutom den enorma stress som ligger i luften och gör min mage till ett monster) och det jag ser mest fram emot, de senaste åren också, är att umgås med familjen och släkten. Jag älskar även att ge bort presenter! Men förr var det tvärtom. Dagen innan satt jag och syrrorna och jämförde hur många julklappar var vi hade under granen, hur stora de var, om de var hårda eller mjuka osv. Jag vet EN julklapp jag kommer få i år som jag hade önskat mig. Jag känner mig redan nöjd med den. Jag skulle lätt kunnat leva med att jag bara fick den. Huvudsaken är att jag får vara med de jag tycker om och få se att de blir glada av det jag ger dem.

Inte nog med att jag beter mig vuxen. Jag låter jävligt vuxen.
Herregud, "varthän skola detta ta sin färd?"


Och ni som läser ska få.. en puss av mig. GOD JUL!



Kommentarer
Postat av: hanna

vuxenpoäng till Lina!

2008-12-18 @ 18:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0