Julkort

Damp just ned några julkort i brevlådan. Bl.a. ett från en tant som Andreas ofta är hos i Garphyttan. Hon bjuder ofta på fika och hon o Andreas pratar mycket med varandra. Jag har själv aldrig träffat henne, men hon vet ändå mycket om mig verkar det som. hehe.
Sötaste var iallafall adressen..
Lina och Andreas Holmström. (Jag är gift?)
Skäpplandsgatan 5
Dassy och Martini (haha, "dassy". Gulligt att skriva med katterna, dessutom mitt i adressen!)
70346 örebro

Hon får faktiskt ett hemmagjort kort av oss.. det blev inte många såna iår. Jag gjorde men blev så arg och besviken på de fula korten (och att Jonna o mamma gjorde så mycket finare!) så jag gick i ren protest till ICA och köpte första bästa billiga julkort jag kunde hitta. Sorry alla. Nästa år ska jag börja göra julkort i Augusti! Då ska de fanimej bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0