ditt nöt!

Asså jag skulle skriva något jättesmart och svinkul här.. men jag glömde. ("det brukar låta så!")

Aja, imorse vaknade jag iallafall ett golv täckt av chilinötter. Väldigt annorlunda syn må jag säga. Skålen som var full igår stod på samma ställe, ej vält, men den var tom. Hade en misstänke om vem det kunde vara.. någon som satt och såg väldigt oskyldig ut framför mig. Vi har nämligen en familjemedlem som är besatt av att putta saker som ligger på bord och bänkar ned på golvet. När de väl ligger där på golvet är de inte roliga längre. Själva "fallet" är det Daisy verka tycka är mest fachinerande.

Jag tycker däremot inte det är ett dugg faschinernade att dammsuga upp 569 chilinötter från golvet kl. 07.30 på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha =)

2008-12-10 @ 18:07:36
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0