vill ha sol på balkong hela daan!

Här sitter jag redo för solen, men kom på att vi har eftermiddags/kvällsol på balkongen.. Orkar inte heller gå till parken här brevid.. eller VILL inte snarare. Var där igår i ett par timmar men marken var stenhård och massa myror och spindlar tycktes trivas på mig (och jag skriker typ av alla småkryp, så blev en del "aah"!)

Ska iallafall sätta mig på balkongen och läsa min bok. Är lite sen med att läsa "Bakom stängda dörrar". Rätt intressant.. även om jag ibland tvekar till om det verkligen är pappan som är dum i huvudet och inte hon?

Senare ska vi iväg till aspholmen. Ska köpa en matta till balkongen på Rusta (kallt om fossingarna på stengolvet!) och till Stadium för att leta nya träningsskor till mig. Blir kanske ett set träningskläder också eftersom jag igår i ren panik innan träningen rev ut hela garderoben och skrek "jag har inga jävla träningskläder, bara massa fula linnen!!!) Ja, så kan det bli. hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0