skakade av rädsla

Sitter här och skakar. Var så jävla rädd för en stund sen.

Var på Willys för att köpa lite grejer till grillningen ikväll. När jag kommer in står en utländsk gubbe och rå-glor på mig. Tänkte inget mer på det (eftersom jag av någon anledning brukar få blickar av utländska gubbar..) men efter ett tag märker jag att han följer efter mig. Vart jag än går är han där! Jag sicksackar, går från ena delen av Willys till den andra några gånger.. efter en stund inser jag att han helt klart följer efter mig! Han tittar på mig ständigt. När han till och med ställer sig i kassan brevid, precis jämsides med mig blir jag livrädd! Hjärtat slår skitfort! Jag är typ helt säker på att han tänker följa efter mig när jag går hem! Jag byter kassa lite snabbt, till den längst bort. Då följer han inte efter men självklart står han och väntar utanför.. Jag tar upp mobilen och ringer Andreas direkt samtidigt som jag börjar småspringa. Jag kunde inte se att han följde efter då men jag höll mig i närheten av en barnfamilj som skulle åt samma håll för säkerthets skull. Nu sitter jag i lägenheten med låsta dörrar och fönster. Han såg verkligen ut som en brottsling direkt tagen ur "Efterlyst", och jag har nog aldrig varit så rädd förut mitt på blanka dagen!

Ska man behöva vara rädd mitt på ljusa dan, när man bara ska till affären 500 m bort i fortsättningen?

Kommentarer
Postat av: anna

gud så bra att det inte hände nått då :) love you sis'

2008-04-27 @ 18:50:39
URL: http://anniwiwo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0