Onsdag

Har precis kikat på ett avsnitt av Prison Break (det jag snackade om igår). Blev ännu argare igår när jag upptäckte att jag laddat ned fel avsnitt (som jag väntat på i flera timmar på att det skulle bli klart) Så kan det gå. Nu har jag iallafall tittat, superspännande!

Sitter här hemma och funderar på vad jag ska göra. Kan i princip inte göra något för chefen skulle kanske ringa in mig om det blev mycket på jobbet.. Blää, hatar att inte veta. Men mitt jobb är ju som det är, hrm.

Imorgon ska jag vara hundvakt på eftermiddagen. Ska få träffa kattpluttbäbisarna då också! Såå söta är dom!

Klicka för att stänga bilden


Kommentarer
Postat av: Lisa

Naaaw vilka thöta :D

2008-04-09 @ 12:56:45
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodDag!
Hoppas du får en bra dag idag :) Om du inte har nånting att göra kan du svara på dagens fråga i min blogg :)

Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 12:57:53
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0