onsdAg.

Har nyss kommit hem från stan, där jag träffade Jenny för att shoppa och äta lite. Mucho trevligt.
Fick anstränga mig för att inte köpa för mycket, har nämligen lite snålt med pengar denna månad. Blev bara nödvändiga saker som shampoo, hårinpackning osv.... okej, och en t-shirt! Men det var bara en!

Ska strax iväg och träna. Orkar verkligen inte, men behöver/måste. Men kommer ju kännas gött efteråt..

Ja, och så ska vi väl inte glömma att GRATULERA dagens födelsedagsbarn!
Kusin Hanna fyller 13 år! Grattis!
Wangeliwang i Malmö fyller 20 år! Grattis!
Igår fyllde Annie 21 år! Grattis!


image232
Hanna!

Kommentarer
Postat av: hanna

snygg bild ;)tack så mycket.
nästa gång jag kommer får du lära mig hur man gör en egen design :D

2008-04-05 @ 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0