before the big day

Jaha, imorgon är det fest hos mig. Tidig födelsedagsfest. Idag var jag och valde ut min födelsedgspresent med mamma; en ny mobiltelefon.. Riktigt snygg! Precis min stil. Sony Ericsson Z770i, Vouge Red. Sååå nöjd är jag!
Tack tack mami o papi!



Skulle städa och handla idag.. men har bara handlat. Började städa lite sen kom vi på att vi var hungriga så vi beställde pizza. Sen fastnade vi där framför tv:n.. och datorn. Så imorgon har jag en hel del att göra!
-sovmorgon (behövs!)
-städa (dammsuga, moppa, damma, diska, piffa till överrallt)
-fixa håret (locka tar en tid..)
-göra iordning dip och morötter
-göra tårta till nästa dag
-välja kläder, svååårt svååårt
-sminka mig
-bädda
-laga iordning något att äta på dagen


Det klarar stålkvinnan lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0