åh nej!

Dagen jag fasat för har kommit...

Fiskmåsarna har flyttat tillbaka upp på taken här i området efter vintersemestern.. vilket innebär:

-ingen sovmorgon
-trots hetta i sommar måste man sova med stängda fönster coh dörrar (pga oväsen)
-när ungarna kommer blir alla människor som går förbi, och då menar jag verkligen ALLA, anfallna av arga och agressiva fiskmåsföräldrar, "visst" tänker ni men då har ni aldrig mött en arg fiskmås som vill sticka ut ögonen på er.. de är tydligen väldigt måna om deras fula ungar..
-vi bor på översta våningen = högre oljud + anfall på balkongen (tur att vi satt upp nätet för katterna!)
-bajs på fönster

Känner på mig att jag kommer flippa ur ganska tidigt detta sommarhalvår, när det ständigt ekar "kakaaaa kakaaa" i mitt huvud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0