update

Dålig uppdatering på senaste tiden, I know. Sorry, ska försöka vara lite mer "update" för er som fortfarande är intresserade av att läsa om vad som händer i mitt liv, hehe! ;)

Jo, älskling fyllde 25 år i torsdags. Blev tårta och presenter förstås! Av mig fick han en t-shirt, silverkedjearmband, och strumpor (det enda han kunde säga att han önskade sig!)
I fredags planerade jag och Emma (hans brorsas flickvän) lite bakom ryggen på honom att vi skulle kidnappa honom till Boda borg på lördagen med hans bror och bästa kompis Jocke. Dessvärre nämnde både hans pappa och storebror "När ska ni åka till boda borg då"? innan vi skulle dit, så han anade vart vi var på väg när vi körde iväg.. men vi hade riktigt kul ändå! (klarade 1 bana! haha, Hrm, eller.. jag menar 4..svarta..självklart, hrm)
På kvällen hade han fest hos Jocke, som såklart är lika med Sing star. (Jocke slog sönder 3 glas när jag spöade honom på en låt, världens sämsta förlorare! haha) Mycket trevligt det med.. allttå en lyckad heldag!

Imorgon är det dags för halkan med körskolan 7.20 (fööör tidigt!) Spännande! :) Ska bli kul!

Det var allt för den här gången, dax att käka lite tonfisksallad (yummie!) och titta på Idol!
Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0