hej

Har egentligen inte så värst mycket att berätta den här gången heller, men bara för att hålla bloggen igång lixom! ;)

Idag var världens segaste dag.. klockan gick i slooow-slowmotion. Jag och Kristin stod o snackade skit mest hela dagen, dock lite rädda över att chefen skulle ta och klaga eftersom vi tydligen inte skall prata med varandra om det inte gäller något med maten.. Ska man då stå o glo in i en vägg helt tyst en sån här dag i åtta timmar? Nä, skulle inte tro det va. Kan man fan bli psykiskt sjuk av.. säkert..

Igår fikade jag med Josse, min enda kaffekompis ska ju till Australien i ett år. :( Buhäää. Måste lära någon att dricka kaffe, annars klarar jag mig inte! hehe, kommer bli tomt iallafall. Ser fram emot en riktigt trevlig fredag! :)

Nu är jag ledig två dagar, jobbar en halvdag på fredag (fick sluta tidigare pga Josses lilla förferre), sen ledig tre dagar till! Såå sköönt! Lite minisemester skadar aldrig, hehe.

Ah, det här var ju intressant, hehe. Jaja, nu vet ni ju att jag lever åtminstone. Ni som är lediga samma dagar som mig får ju gärna höra av sig om ni vill, hehe. har lixom inte planerat något speciellt ändå. ;) 
Pusspuss godingar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0