byebye :'(

Ska om en timma gå och fika med Josefin, Tina, Tang och kanske Sussi. Josse åker till Australien imorgon och ska vara där typ ett år! Vi kommer alla sakna henne mycket.. (bara vi inte alla står och storbölar mitt på stan.. piinsamt!)

Josefin, jag hoppas du får uppleva mycket roligt och lärorikt nu på andra sidan jordklotet. Du kommer nog göra och se en massa nytt som alltid kommer vara ett minne för livet, så ta vara på tiden!
Kommer tänka på dig här i kalla Sverige, inte minst vid kafferasten! ;) (tänk på mig när du sitter med kaffekoppen i handen så du inte glömmer mig, hihi!) Ha det skitbra nu bland kängurus, surfkillar och allt vad det nu heter, så ses vi när du kommer hem! :) Kommer sakna dig massor! Pusspuss! <3

image118

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ahh, va gulligt! Kommer sakna dig grymt mkt! Ingen av mina reskompisar dricker kaffe, har du hort nage sa konstigt?! Har kopt pulver kaffe, ska tanka pa dig nar jag dricker det!! hade bra gumman!

2007-10-07 @ 09:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0