usch o blä

Usch, vilken jävla helg. Blää för allt folk. Förstår inte varför alla ska göra sig av med lönen så fort de fått den..

Är iallafall ledig ganska mycket i veckan. Jobbar bara tre dagar, dock är en av dem helgdag :/ Men det får väl gå.
Är ju höstlov nu så extrajobbarna jobbar vardagar nu också, och vi "heltidare" får en chans att ta det lite lugnt i veckan. Uppskattas verkligen.

Imorgon blir det dock inte lugnt, ska gå mitt första pass på nautilus. Boxning. Tina säger att jag kommer dö. Det är mycket mycket möjligt. Åtminstonde svimma och spy lite. :)

Kommentarer
Postat av: Jeannie

mmm jag håller med dig..det var sååå mkt folk på max under krogruschen så man höll på att dö! tycker vi förtjänar bättre jobb båda två ;)

jag o yip funderar på att ta ett besök på relaxen på g-vik så vi kan koppla av lite o glömma våra skit jobb.. vad sägs? ^^

2007-10-29 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0