underbara prison break

Åh, igår började Prison Break. Underbara underbara Prison Break. Bästa serien ever! Inte bara för att Michael Scofield är råsnygg. Det är ju så förbaskat spännande varenda minut av programmen!
Josse, du vet vad jag pratar om ;) Synd bara att du missar det nu, men du får väl köpa eller ladda ner serien sen när du kommer hem igen!



Idag är jag ledig iallafall. Har nyss varit och handlat. Kycklingfileer, köttfärs, massa grönsaker, konserver, fil, mjölk, creme fraiche m.m. för lite över 200 spänn! Vart? Underskattade Lidl såklart! Nästan allt jag köpte var svenskt, så bara för att Lidl har mycket utländska produkter betyder det inte att allt i affären är det. Så det så.  :P

Snart ska jag springa iväg och hämta ett paket, och köpa gymkort! Japp ni hörde rätt, ett gymkort. I'm gonna work some ass. Har oroat mig för att inte ha tid att träna något förut, pga mina dumma jobbtider, men jag är ju ledig typ tre dagar i veckan så det är nog värt det ändå. Även om man vill vila ut när man är ledig. Men man får väl gå efter: "Vill man vara fin får man lida pin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0