onödig fakta men iallafall en update

Har inte hänt så mycket sen senast. Jag jobbar och står i. Helgen var ett helvete som vanligt.
Nu har däremot Coop Forum flyttat till nya byggnaden bakom Marieberg och därmed förlorar vi ett antal gäster. Nu har alltså vardagarna gått från dött till öken. Igår hade vi brist på personal. Vi var fyra som jobbade plus grillkillen. Vid stängning var vi tre! (det innebär att två personer får ta hand om två ställen samtidigt, vanligtvis har vi hand om ett var) men eftersom vi hade brist på kunder fungerade det ändå och vi stämplade ut innan klockan åtta tom! (ojoj, vad ointressant fakta, haha förlååt *arbetsskadad*)

Är iallafall ledig i helgen. Skönt. Mycket skönt. Undrar vad man ska hitta på då förutom en låång sovmorgon med älskling? Helst ingenting! haha. ^^

Passar på att bjuda på en bild på mig själv faktiskt, för att visa hur jag numera ser ut! ;)

image119

Kommentarer
Postat av: Wangy

Vad fin du är Lina! Längesen vi snackade, jobbar du för full rulle i Örebro? När hade du tänkt hälsa på mig då? ;P Hoppas du har det bra vännen!

2007-10-20 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0