En stor dag..

Jajamen, en stor dag. Lina har just tagit ut tandställningen! Rälsen är ute. Tåget passerar inte längre denna hållplats. (nepp, den åker snart via syrran istället!)

Ja, så här går jag runt och ler ensam hemma i lägenheten med mitt hollywoodsmile.
Som chefen sa: "Bra. Det kommer bli bra för affärerna" Jofan, det tror jag med ;)
Haha. måste få skryta lite, för mig har tandställningen mest varit en plåga. Hur många "knipkort" har ni inte på mig t.ex?

Ska snart tillbax till tandis. Ska nämligen få en läcker platsskena (ser ut som tandskydd som boxare har typ) som jag måste sova med varje natt, i typ 2 år! Sexy!
Men vafan, kan man väl stå ut med, ingen lider ju förutom Andreas som nu måste vakna upp med en dreglande flickvän med plasttandskydd utputande ut truten. Det är sexy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0