bla bla

Ledig dag.. äntligen! Vetefan vad jag ska göra bara, hmm.. Chefen sa åt mig att sova ut ordentligt pga helgens kaos
(regn, löning, martin stenmarck, ola, marieberg centrum överhuvudtaget på helger.. behöver jag säga mer..?)
Söndag kväll var jag helt speedad, kunde inte varva ner. När jag till slut satte mig för att kolla på film skakade hela kroppen, så jäkla skumt! Kunde knappt dricka för att mina händer skakade så! Sånt får man på köpet på mitt skitjobb. 

I fredags var jag och älskling på bio och skulle se "28 veckor senare". Skitfilm, se den inte. Mycket äcklig (mardrömms-varning. Andreas vågar inte ens gå ned i källaren ensam efter filmen) och riktigt dålig (läs; ingen) handling. Ettan var okej, tvåan bara blä. I söndags hyrde vi "The number 23". Mycket bättre film. Jim Carrey gör inga dåliga filmer. Här gör han en ganska seriös roll.. men vem har sagt att han inte kan göra det?

Nu ska jag iallafall gå och hämta ett paket på posten, vann en parfym på tradera runt 100 spänn. Jessica Simpsons "vanilla cupcake". Är en diggare av söta parfymer så hoppas att denna duger också!

I eftermiddag/kväll blir det nog en tur till IKEA och marieberg. Faktiskt Andreas som föreslog (kors i taket).
Ingen Sannamarken för mig iår. (har gått varje år i hela mitt liv i pricip). Men känns som det gör detsamma faktiskt.. same shit varje år.

Nu ska jag piffa till mig lite och mata katten. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0