Tacka vet jag "bonn-aerobics".

Idag har jag pysslat. Japp, älskar att pyssla! Idag gjorde jag grunden till julkorten jag och Andreas ska skicka.
Har även dammsugit och moppat golven så känner mig ganska duktig idag. Mindre duktig kände jag mig på aerobicsen idag.. Fan vad svåårt! Latino-aerobics. Alla verkade kunna allt lätt som en plätt, jag försökte koncentrera mig så jag blev alldeles snurrig!  For runt som en ping pong boll bland alla rutinerade moves. Blev dock överlycklig då jag lyckades få in någon "åtta" här och där, vilket jag fick vara nöjd med antar jag. Ute på "landet" var aerobicsen lätt som en plätt, ja jag blev faktiskt utsedd till en av de bättre av ledaren. Men där var det iof lite lugnare tempo, allting ska tydligen gå så jävla snabbt och vara så himla modernt här i stan! :P

Kul bild förresten. Martini är liten men visar redan upp vilken liten gangster/vilde hon kommer att bli som äldre..
En karatespark i pappas knä (lägg märke till bonn-kläderna)
image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0