söndagsshopping

Ledig söndag; häärligt. Sov läänge, åt god frukost till Idol-reprisen. Sen bar det faktiskt iväg till IKEA. Skulle handla ett brevställ man sätter på väggen och lite julgrejer (jag har lyckats övertala Andreas att ha en liten plastgran här i vår lilla etta). Köpte även vinterstövlar på Skopunkten. Såå snygga och faktiskt riktigt sköna även fast de är ganska höga.

Sen åt vi lite, på mitt jobb faktiskt, höhö. Skulle tipsa Andreas om våra hamburgare (smygreklam!) gratis är gott som man brukar säga, hehe.

Sen åkte vi en sväng förbi mormor, med några budapestbakelser vi tog med från jobbet också. Hon snackade och snackade och snackade... Hon har så mycket att berätta när man inte träffas så ofta. men det var bara att sitta och nicka.. i typ 2 timmar.. (hon pratade om fåglar i en timma, vääldigt intressant.. )

Förresten, jag och Andeas är så hemliga när det gäller julklappar åt varandra. När vi gick förbi Guldfynd tog han en broschyr och jag tog en sen på Teknikmagasinet. Lät så här x2:
"Va, vad ska du köpa där?"
"Inget.."
Skönt att ge/få varandra lite vibbar iallafall, så man vet att det blir rätt, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0