promenad och lussebullar

Har nyss kommit hem från en snöig, vinterpromenad. Mysigt men efter ett tag var jag tvungen att inse att mina ben var djupfrysta och att långkalsongerna inte gör någon nytta i garderoben..
Blev alltså "bara" en 40 minuters runda. Funderade först på hur det kunde ta så lång tid när det annars brukar ta 25 minuter.. men just ja, tog ju lite kort på vägen och stannade för att prata med några "andar" (korrekt ord; "änder")


Och eftersom jag är så "huslig" och "mammig" av mig som folk brukar påstå ska jag nu göra lussebullar. Önska mig lycka till, för bakning är faktiskt inte en utav mina bästa sidor, även fast jag gör det ofta. 90% av gångerna blir det inte som jag har tänkt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0