Långt eller kort?

Har ett litet dilemma. Jag har lite smått ångrat ibland att jag klippte av mitt långa hår och vill ha tillbaka det samtidigt som jag gillar att ha kort ibland. Därför har jag funderat på att köpa löshår med clips som går att sätta dit och ta av på några minuter. Det är äkta indiskt hår och man kan färga, styla och göra nästan allt med det, för ca 1000 spänn. Frågan är om det är värt det? Om jag kommer använda det mycket. Isåfall skulle jag kunna klippa ned mitt hår en bit till och kunna ha korta frisyrer och långt om jag så vill, när jag vill. Men det känns också lite konstigt, att jag ena dagen har skitlångt och andra dagen kort... lite.. ytligt/divigt? Eller? Eller så har jag löshåret tills mitt andra växer ut, men känns också lite onödigt.. Fan jag vet inte.. vad ska jag göra? Är det värt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0