en helg för mig själv

Japp, i helgen har jag bott ensam i lägenheten. Älskling är på kryssning, Viking Line, med sina killkompisar.
Har faktiskt varit ganska skönt, förvånansvärt.

Igår sa jag hejdå till Andreas runt tolv och Martini som skulle hem till mamma och pappa för att leka lite med sina syskon denna helg. Kom upp till en helt tom lägenhet! Tyst
Träffade Sussi på stan och tog en shoppingrunda och käkade lite på Java. På kvällen kom hon och Tina till mig på en liten förfest. Sen blev det Klaras. En kul och bra kväll i stora drag, trevligt att träffa lite folk man inte sett på länge och bra musik!

Idag har jag jobbat. Gick till Willys och handlade lite inför min "ensam hemma mys kväll". Har precis käkat piroger (flera år sen jag åt det, gott gott) och har lite naturgodis som väntar på mig nu. Snart ska jag sätta på en film. Blir nog Moulin Rouge eller Notting Hill, några utav de bästa filmerna som finns! Pyjamasen är på och ljusen är tända. Har faktiskt inte tid att sitta här längre! :P
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0