är jag synsk?

En skitläskig sak hände idag. Lite olustigt nästan. Tyckte jag iallafall, ingen annan verkar bry sig särskilt mycket, men iaf. Inatt drömde jag att chefen sa till mig att jag skulle jobba tisdag och fredag nästa vecka. Jag svarade "åh, va bra med lite ledigt så kan jag köpa julklappar".  Jag vaknade och tänkte "neej, var det bara en dröm, får säkert jobba fler dagar" Sen gick jag till jobbet. Innan jag gick hem gick jag för att få schemat för nästa vecka. Detta blev klart idag så jag hade inte hört något om när jag skulle få jobba nästa vecka.
Jag går in på kontoret och tänker "tänk om det står de dagar jag drömde om".. Ja, ni har säkert redan listat ut att just på det pappret står det att jag ska jobba just tisdag och fredag! De dagar jag drömde om att jag skulle få! Jag tycker det är lite kusligt iallafall.. Nästan som att se framtiden! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0