why does it always rain on me?

Är så irriterad idag på allt och alla. Måste bero på den här veckan. Och så blir jag irriterad på mig själv när jag jämför mig med andra hela tiden.. Förstår bara inte hur vissa får till det så jävla bra och smidigt jämt och inte jag. Vad gör jag för fel? Åh, vad jag är trött på att vara medelmåtta!!

Det regnar också men just nu är det ganska mysigt när man kommit hem, tagit av blöta kläderna och krypt ner i mjukisbrallorna och Andreas skööna JL tröja. Med en kopp thé såklart. Har btw blivit helt galen i thé, och ersatt det med kaffe såhär på eftermiddagen. Någon som har bra tips på något gott thé?

Älskling är så gullig. Han försökte hjälpa mig plugga igår med att leta fakta på internet och ringa sin mamma om en fråga. Bra att han förstått hur mycket jag har just denna vecka, för nu kan det fan inte vara lätt att leva med mig. Håll ut älskling, bara en vecka till!

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0